Yazma Oyası



Buda Internet’ten bulduğum bir yazma oyası modeli.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba ziyaretiniz ve linklerinize eklediğiniz için teşekkür ederim.Blogunuz hayırlı olsun.Tabiki bende sizi linklere eklerim,sevgiler...

one ben bir sey dedi ki...

Merhaba,
Ziyaretiniz için teşekkürler ve siteniz hayırlı olsun.Yeni paylaşımlarda birlikte olalım...
Link için teşekkürler ben de sizi ekliyorum
sevgilerimle
Candan
Not:Adınız nedir?Linkelri arkadaşlarımın adları olarak düzenliyorum da

Çeyiz Hazırlıkları dedi ki...

Merhaba ikinize de ziyaretiniz ve linkler için çok teşekkür ediyorum. Tekrar görüşmek dileğiyle hoşça kalın.

sofi dedi ki...

Sevgili Çeyiz Hazırlıkları linlerime ekledim, senin verdiğin link içinde teşekkürler, keşke bende böyle güzel şeyler yapabilsem.

Çeyiz Hazırlıkları dedi ki...

Merhaba sofi link ve yorumun için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler...